WTB (Wheel Tension Balancing)
Korekce odchylky v napnutí drátů zvyšuje na prvním místě efektivitu přenosu síly jezdce a přispívá k delší životnosti výpletu jako celku.
víceTLR a UST - vzájemná kompatibilita
Přestože řada lidí kombinuje systém TLR (Tubeless Ready) a UST (Universal Standard Tubeless), není mezi nimi plná kompatibilita.
víceZatížení kol
Zatížení kol živou váhou má vliv na životnost jednotlivých dílů, jejich odolnost a délku servisního intervalu.
víceVázání výpletu
Vázání výpletu v místě křížení drátů je poměrně známé. Provádí se buď páskou ze skelných vláken, cínovým drátem nebo karbonovým vláknem. Historie V…
víceŽivotnost výpletu
Životnost drátu se nepočítá jen na dobu jakou je drát v kolech zapletený, ale předně na počet najetých kilometrů.
víceŠířka ráfku a pláště
Vždy existovalo doporučené rozpětí šířky ráfku pro určité rozpětí šířky pláště. S příchodem širších ráfků na trh se jen tato otázka vhodného výběru…
víceÚdržba náboje
Základní údržba náboje zvyšuje životnost jednotlivých dílů z kterých se skládá. Údržbu náboje nepodceňujte, je to jeden z nejnamáhanějších komponentů…
víceTuhost výpletu x Pevnost drátu
Vysvětlení rozdílu mezi Pevností drátu a Tuhostí výpletu. Dva pojmy které jsou lidmi často zaměňovány nebo považovány za jednu a tu stejnou věc.…
víceNapnutí výpletu
U sériových kol je napnutí drátů pevně dané. Proti tomu u zakázkových zapletených kol se nabízí možnost přizpůsobení napnutí výpletu hmotnosti jezdce…
víceVýhody asymetrického ráfku
Výhodou výpletu s asymetrickým ráfkem je snížení rozdílu v napnutí protilehlých stran. Rozdíl v napnutí protilehlých stran udává tzv. střecha výpletu…
více